Wiele

Ry-indrukke van voertuie om die wynlande mee te besoek.

Nuwe Toyota Yaris lyk meer of hy sy man kan staan

Die nuwe Toyota Yaris speel sy rol heelwat beter.

Die eerste Yaris was ‘n oulike buksie, maar hy was so ‘n bietjie sag op die oog. Amper soos Johnny Depp. Hy’s ‘n tipiese karretjie vir vroumense en oumense eerder as iets waaroor ‘n petrolkop sal opgewonde raak. Ons soek eerder ‘n Brad Pitt. Nie dat daar enigiets met Johhny Depp verkeerd is nie, maar ou Brad lyk darem meer of hy sy man kan staan.

Die nuwe Yaris is egter ‘n perd van ‘n ander kleur. Lyk amper of hy bietjie steroïde ingekry het. Maak nie saak van watter hoek jy na hom kyk nie, hy lyk baie meer soos Brad, so half of hy maklik hardegat kan word waar die eerste geslag ‘n geveg ten alle koste sal vermy.

Toyota se Innova 2.7 VVT-i is vaal, maar nie sonder sy pluspunte

Nou nie juis mooi nie, maar moenie dat dit jou afsit nie.

Toyota se Venture-bussie het my altyd aan ‘n bleskop-omie in ‘n kortbroek-safaripak, lang sokkies en Grasshopper-skoene laat dink. En aan sy sy het ek in my geestesoog  altyd ‘n antie met ‘n bolla, crimplene-rokkie, nylonkouse en hoëhakskoentjies gesien. En natuurlik ‘n klomp orrelpypies (kleingoed, vir diegene wat nie weet nie!)! Die Avanza het nie veel aan daai beeld verander nie, behalwe dat die oom en antie effe jonger geword het.

Chev’s Utility Sport is sexy, comfortable and cool, but ...

The good-looking Chevy Utility Sport at Laborie Wine Estate in Paarl.

South Africans are bakkie crazy! Have been eversince I can remember. And it doesn’t matter what kind of bakkie. Well, it does, but we cannot all afford expensive and luxurious double cabs. So we settle for something smaller and cheaper. And the choice is vast, from halftonners (are they still halftonners?) and single cab onetonners to supercabs and double cabs, and from two-wheel drive to four-wheel drive. And it seems every motor manufacturer has a vast range to choose from.

Chevrolet se diesel- Captiva AWD beïndruk, maar klein jakkalsies pla steeds

Die Captiva LTV pronk voor die luukse- Blue Crane Villa waar hy perfek inpas.

Toe ek verlede jaar die voorreg gehad het om die nuwe Chevrolet Captiva LTZ met V6-petrolenjin te toets, was ek baie beïndruk met sy voorkoms binne sowel as buite, sy gerief en sy weelde, en hoewel die V6-enjin nie so vinnig gereageer het op die versnellerpedaal soos ek verwag het nie, het ek gou gewoond geraak aan sy eienaardighede en hom uiteindelik baie geniet. Wat wel gepla het, was die geratel in die kajuit van tyd tot tyd wat gedui het op swak afwerking wat in vandag se tyd onverskoonbaar is. Toegegee, dit was niks ernstigs nie, net baie irriterend, en kan seker maklik reg gestel word, maar nogtans.

Civic continues Honda’ s reputation for quality motoring

Good looks, part of the Honda Civic's DNA.

Honda has built an enviable reputation of quality, performance and technology over the years, albeit on the back of a “marriage” to Mercedes-Benz in its early years in South Africa. Who can ever forget that box-shaped Ballade that hailed this Japanese manufacturer’s entry into the local market. Fortunately, today’s Hondas are a far cry from those early years and boast the latest styling and technology.

Over the past few years I have tested a number of Honda vehicles, and although I did not find every single one to my taste, I have never been able to fault them with regard to quality, style and technology.

Toyota se Hilux 4,0 V6 4x4 Raider Auto is Arnold Schwarzenegger in ‘n snyerspak!

Hierdie bielie is nes die Weskus, hard en taai van buite, maar wolsag binne!

Oukei, vandag verstaan ek Suid-Afrika se liefdesverhouding met dubbelkajuitbakkies. Ons liefde vir bakkies kom al baie dekades aan, maar die spesiale sagte plekkie vir dubbelkajuite kon ek nog nooit verstaan nie ... tot nou.

Lexus se CT200h F-Sport ‘n baie interessante ervaring

Hierdie Lexus lyk beslis meer haastig as wat hy werklik is.

‘n Motorkar het my nog nooit laat stupid voel nie, maar daar’s mos ‘n eerste keer vir alles! In my jare as motorskrywer het ek al wat ‘n kar is gery, insluitende Porsches, Ferraris en Lamborghini’s, maar my heel eerste ervaring van ‘n Lexus het eers onlangs plaas gevind toe ‘n CT200h F-Sport, ‘n luikrugweergawe van hierdie luukse-handelsmerk, by my afgelewer is.

Chevrolet’s Sonic LS Auto just doesn't exite!

The Sonic's good looks aren't enough to convince that it's the best in its class.

Wine and cars have the same problem! There are very few wines and equally few cars that are bad. Both industries are simply too competitive. There are many that we may not like, but that does not make them bad. It’s a personal and very subjective choice.

After having driven the latest Captiva and Cruz models from Chevrolet last year and being quite impressed, especially with the Cruz, I was maybe expecting a bit too much from the new Sonic. Or maybe it was the fact that I had just handed back the Hyundai Elantra 1.8 GLS, Car of the Year in both America and South Africa, which really impressed me.

Hyundai se Elantra 1.8 GLS outomaties ‘n waardige kampioen

Netjiese, fors stilering dra by om hierdie motor 'n ware kampioen te maak!

So dertig jaar gelede was die algemene wysheid dat jy na Duitsland gekyk het as jy van bougehalte by moutirkarre gepraat het. Die Japanners het motors gebou met byna onvernietigbare enjins en ratkaste, maar jy’t snags gelê en luister hoe hul bakwerke geroes het. Wel, tye het verander en vandag kan die Japannese saam gesels met die Duitsers as dit ook by bougehalte kom.

Maar wat van die Koreane? Nie te lank gelede nie was dit hulle wat onder negatiewe persepsies gebuk gegaan het. Dikwels geregverdig. Blikkerig, raserig, nie dieselfde vlak van sofistikasie nie, nie dieselfde gehalte nie, nie die dieselfde vlak van rygerief nie. Dit was ‘n paar van die klagtes wat gereeld geopper is deur motorkenners.

Suzuki se rateltaai Jimny laat jou verlang na die buitelewe!

Die Dawid van die viertrekwereld!

My eerste kennismaking met Suzuki-motorvoertuie was as motorjoernalis baie, baie jare gelede. Ek was reeds welbekend met hul motorfietse aangesien ek al my eie padtoetse gedoen het (op twee sowel as vier wiele!), maar die klein Suzuki-djiepie was nogal ‘n “eye-opener”. Hy’t kringe rondom veel groter en kragtiger fô-baai-fô’s gehardloop in die sandduine by Kolmanskop in Suidwes-Afrika (vandag natuurlik Namibië) en dit het ons die ongemaklike lang pad agter sy stuur uit die Kaap gou laat vergeet.

 

Sindikeer inhoud